ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sztuczna inteligencja Intela pomogła stworzyć teledysk

Sztuczna inteligencja Intela pomogła stworzyć teledysk

Sztuczna inteligencja jest coraz powszechniejsza o czym świadczą różnego rodzaju publikacje. Spotykamy ją w systemach przetwarzania obrazu, w systemach eksperckich, a ostatnio nawet w rozrywce. Intel ujawnił, że promocyjny klip chińskiego artysty Chrisa Lee, zatytułowany „Rainy Day, But We Are Together” został wykonany przy pomocy SI.

AI zostałą wykorzystana do stworzenia efektów specjalnych na twarzy piosenkarza, takie jak krople wody i mrugające gwiazdki. System ucząc się maszynowo zrekonstruował twarz w 3D i śledził jej ruchy w czasie rzeczywistym. Zamiast wyposażać Lee (a właściwie Li Yuchun, bo takie nazwisko nosi artysta) w znaczniki do śledzenia mimiki twarzy, by odpowiednio ją rejestrować, zespół pracujący nad teledyskiem mógł skupić się na realizacji scen zgodnie ze scenariuszem i wizją artystyczną.
Zdjęcia efektów, w których widzimy twarz artysty z bliska podczas np. spadającej na niego wody, wymagają od operatorów odpowiedniego podejścia. Nie zawsze jest to łatwe w realizacji. Technologia Intela pokazuje, jak SI może kształtować specjalne efekty w przyszłości. Może być niewidzialnym pomocnikiem, który pozwala reżyserom i autorom skupić się na wizji artystycznej, a nie technicznych ograniczeniach.a

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube