ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

NVIDIA otworzyła swój Holodeck VR

NVIDIA otworzyła swój Holodeck VR

Wirtualna rzeczywistość, którą pokazali nam scenarzyści Star Treka staje się rzeczywistością. Pamiętacie ich holodeck? Specjalne pomieszczenie, w którym obecni tam ludzie (i nieludzie) mogli uczestniczyć w życiu wirtualnego świata wchodząc w interakcje z generowanymi tam cyfrowo postaciami i obiektami. Teraz coś takiego (no prawie) uruchomiła NVIDIA.

Po pierwszych premierach urządzeń korzystających z rozwiązań AR i VR, producenci sprzętu szybko zorientowali się, że największe pieniądze leżą nie w rynku konsumenckim, ale biznesowym. NVIDIA, która ma silną pozycję na rynku elektroniki, przygotowała „inteligentną” platformę VR, dedykowaną projektantom i programistom. Zaprezentowana po raz pierwszy w maju, pozwala a fotorealistyczną grafikę oraz rzeczywistą grafikę i oczywiście współpracę wielu użytkowników.
Przygotowane przez NVIDIĘ narzędzie pozwala projektantom budować różnego rodzaju wirtualne konstrukcje, które potem mogą być przeniesione na realne, rzeczywiste projekty. W trakcie tych prac wielu użytkowników platformy może dołożyć do takiej konstrukcji swój „klocek”. Co więcej, mogą oni wykorzystywać do tego wirtualne roboty. Podczas prezentacji holodecku, NVIDIA pokazała, w jaki sposób inżynierowie projektujący nadwozie supersamochodu Koenigsegg sprawdzali jego w pełni wizualizowany wygląd i na bieżąco (w czasie rzeczywistym) nanosili zgłaszane uwagi.
Zaprojektowany holodeck wymaga sporej mocy obliczeniowej - NVIDIA 1080, Quadro P600, NVIDIA 1080 Ti lub Titan XP GPU, ale firma twierdzi, że popracuje nad zmniejszeniem tych wymagań. Na razie nie wiadomo, jakie urządzenia będą obsługiwały tę platformę, ale wszyscy spodziewają się, że zarówno HTC Vive, jak i Oculus Rift będą działały.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube