Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

147 zespołów zgłosiło się do IBM Watson AI XPrize

IBM Watson AI XPrize

IBM Watson AI XPrize to długofalowy konkurs zorganizowany przez X PRIZE Foundation – organizację non-profit, która postawiła sobie za cel stymulację publicznego współzawodnictwa. W tych zawodach do wygrania jest pięć milionów dolarów, ale też wyzwanie jest poważne. Uczestnicy konkursu nie mają żadnych ograniczeń jeśli chodzi o tematykę prac konkursowych. Warunek jest jeden - muszą zaprząc do pracy Sztuczną Inteligencję.

Rozwiązanie konkursu zaplanowano na 2020 roku, kiedy to zostaną wyłonione zespoły, które przedstawiły najciekawsze rozwiązania. Jednak już w 2018 roku jury przyzna dwie nagrody - w sumie 500 tysięcy dolarów - dwóm zespołom, które będą miały w tym czasie "najbardziej obiecujące i najciekawsze rozwiązania". Taki zastrzyk finansowy może zapewnić sporą przewagę nad pozostałymi uczestnikami, jest więc o co walczyć.
Już teraz wiadomo, że 147 drużyn z 22 krajów zaprezentuje wysoki poziom proponując różnorodne rozwiązania od przechwytywania dwutlenku węgla i oczyszczania wody po wycieczki na Księżyc i kosmiczny ekwipunek rodem ze Star Treka. I do tego wszystkiego ma być wykorzystana Sztuczna Inteligencja. To oznacza, że nawet jeśli ostatecznie będzie tylko trzech zwycięzców, nasza wiedza związana z SI znacznie się zwiększy. A to może spowodować, że w latach 20-tych SI mogą na dobre zagościć w naszym świecie.
Uczestnicy już przedstawili swoje plany badawcze i rozwojowe. Teraz, do początku września muszą udowodnić, że to co zaplanowali są w stanie faktycznie zrealizować. Każdy projekt będzie oceniany przez niezależną grupę ekspertów, która wyłoni grupę uczestników kolejnego etapu. Rozpocznie się on w styczniu 2017 roku, a kolejne "przesiewy" są zaplanowane na 2018 i 2019 rok. Ostatecznie, najlepszy projekt zostanie wyłoniony przez publiczność, która będzie mogła obserwować postęp prac i efekt końcowy w sieci.
Zwycięzca otrzyma 3 miliony dolarów, na drugie miejsce przewidziano nagrodę w wysokości miliona dolarów, a trzecie miejsce otrzyma 500 tysięcy. Jest więc o co się starać.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube