ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Japońskie siatkarki ćwiczą z robotami

Roboty treningowe

Każdy sportowiec chce być najlepszy. Niektórzy sięgają po doping - co jest niedozwolone - a niektórzy po najnowsze osiągnięcia techniki. Przykładem są japońskie siatkarki, które "zatrudniły" roboty do blokowania swoich serwów i ścięć.

Specjalnie zaprojektowane roboty, składające się z prostego korpusu z wyciągniętymi do góry trzema parami rąk zamontowano na specjalnym torze, na którym mogą się poruszać w górę i w dół. Dzięki nim, zespół może testować różne ustawienia i różne zagrywki.
Roboty mogą przemieszczać się z prędkością 3.7m/s z łatwością wyprzedzając ludzkich graczy. Na razie wykorzystano je z powodzeniem w kilku sesjach treningowych siatkarskiej kobiecej drużyny narodowej. Do tej pory roboty mogły jednak przemieszczać się tylko w określonych kierunkach, co przestało wystarczać trenerom. Już planują wyposażenie maszyny w nowe czujniki zapewniające bardzie realistyczne i nieprzewidywalne ruchy.
Jednak japońskie roboty to nie pierwsze automaty wykorzystywane przez sportowców. Również NFL już eksperymentuje ze zautomatyzowanymi manekinami treningowymi, które są zdalnie sterowane. Do robotów przymierzają się również zespoły koszykarskie oraz zawodnicy ćwiczący sztuki walki. Roboty, tak jak drony i pojazdy autonomiczne w coraz większym stopniu wkraczają w nasze życie. I będą to robić coraz szybciej i coraz intensywniej.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube