Genesis Krypton 700

Bardzo kolorowa mysz

Więcej...

Genesis Vanad 750

Mouse bungee godny uwagi

Więcej...

DOD LS475W

Wideorejestrator samochodowy z GPS

Więcej...

Cooler Master MasterMouse S

Prosta mysz dla graczy

Więcej...

Genesis Radon 600 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z dźwiękiem 7,1

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Apple chce zaprojektować własne GPU dla iPhone i iPad-a

Apple ma w rękach całą produkcję iPhona i iPoda

Do tej pory układy graficzne dla iPhonów i iPadów przygotowywała firma Imagination Technologies. Jednak jej wieloletni związek zbliża się do końca, o czym firma sama poinformowała w oświadczeniu prasowym. Jej układy GPU PowerVR zostaną zastąpione procesorem graficznym zaprojektowanym przez Apple.

Kiedy Apple wypuścił swoje pierwsze iPhony, Samsung wprowadził na rynek układ ARM, który został sparowany z GPU PowerVR. Z biegiem czasu Amerykanie postanowili uniezależnić się od Koreańczyków i zainwestowali w firmy produkujące układy oparte na krzemie, których komponenty były wykorzystywane w amerykańskich smartfonach. Jedną z niewielu firm, które pozostały "na garnuszku" Apple. Te dni już się skończyły i amerykanie mają w całości produkcję swoich smartfonów w swoich rękach.
Obok teorii chęci trzymania produkcji wszystkich podzespołów w swoich rękach, pojawiła się też druga. Analitycy z zewnętrznej firmy - Linley Group - zauważyli, że iPhone 7 używa tego samego procesora graficznego PowerVR GT7600, który był wykorzystany w iPhone 6S. Wymagał on zastosowania dławika, który miał chronić urządzenie przed przegrzaniem, przez co jego moc nie mogła być w pełni wykorzystana. A Apple jest znane z tego, że porzuca producentów, którzy nie są w stanie spełnić postawionych celów wydajnościowych. Tak się np. stało z PowerPC, którego CPU nie dało rady pokonać w wyścigu wydajnościowym układu X86 Intela.
Niektórzy specjaliści przewidują, że Imagination Technologies nie przełknie gładko gorzkiej pigułki przygotowanej przez Apple i skieruje sprawę do sądu. Prawdopodobnie firma będzie chciała udowodnić, że amerykański koncern wykorzystuje w swoich układach rozwiązania - chronione patentami - które opracował dotychczasowy dostawca układów GPU. Ponieważ Imagination opiera się w znacznym stopniu na kontrakcie z Apple, decyzja producenta iPhonów może zaważyć na istnieniu firmy. Już w kilka godzin po ogłoszeniu tej informacji, akcje IT spadły o 60-70 procent.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube