Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Philips 278E8QJAB/00

Krzywy ekran ma swoje plusy

Więcej...

Cooler Master MasterMouse S

Prosta mysz dla graczy

Więcej...

Genesis Radon 600 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z dźwiękiem 7,1

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Pierwszy benchmarking dla VR

Pierwszy benchmarking dla VR

Kwestią czasu było opracowanie programów testujących dla technologii VR. Pomimo tego, że wirtualna rzeczywistość jest stosunkowo młodym rozwiązaniem, pojawiają się pierwsze programy testowe, które pozwalają ocenić wydajność komputera pod kątem współpracy z goglami VR. Pierwszą firmą, która przygotowała taki benchmarking jest (jakżeby inaczej) NVIDIA.

Program testowy pozwoli ocenić czy konfiguracja peceta będzie pozwalała na płynne, bezproblemowe działanie oprogramowania do wirtualnej rzeczywistości. NVIDIA zapowiedziała już jakiś czas temu przygotowanie takiego programu testowego, a teraz opublikowała FCAT VR. Przy pomocy tego narzędzia można sprawdzić, jak połączone ramki, ich osnowy i inne elementy obrazów VR współpracują z naszym komputerem. Przygotowane narzędzie pozwoli również sprawdzić, jak program VR działa na różnych poziomach szczegółowości, będziemy więc wiedzieć, czy trzeba ciąć jakość grafiki, czy można ustawiać parametry na maksimum.

Programy benchmarkowe cieszą się dużą popularnością wśród graczy, którzy weryfikują w ten sposób wydajność swoich komputerów. NVIDIA dedykuje jednak swoje narzędzie również programistom i producentom sprzętu, którzy chcą swoje produkty dostroić do VR.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube