Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Aktualizacje Windowsa zmniejszą swoje rozmiary o 35 procent

Zapowiedź aktualizacji Windowsa

Użytkownicy Windowsa na pewno ucieszą się z informacji, która została opublikowana przez Microsoft. Ujednolicona platforma aktualizacyjna, która od listopada będzie dostępna dla wszystkich użytkowników tego systemu, przyniesie kilka przydatnych funkcji, ale najważniejszą jest to, że nowe aktualizacje będą lżejsze.

Unified Update Platform - tak nazwano platformę - zadebiutuje wiosną wprowadzając Creators Update. Potem będą powoli wchodziły kolejne aktualizacje wprowadzając funkcje drzemki i harmonogramów. Microsoft podkreśla jednak, że najważniejszą cechą jest zmniejszenie objętości aktualizacji. Osiągnięto to dzięki zastosowaniu tzw. różnicowego pobierania pakietów. Polega to na tym, że zaciągane są tylko te aktualizacje, które są potrzebne. System aktualizacyjny sprawdza jakie pliki w systemie i wykorzystuję tę wiedzę, by na jej bazie zbudować nową wersję. W teorii brzmi to prosto, w praktyce jednak nie jest to takie łatwe do realizacji, biorąc pod uwagę wiele starszych łatek. Oczywiście aktualizując system po raz pierwszy trzeba będzie pobrać pełny build, ale kolejne już aktualizacje będą "chudsze" o ok. 35% w porównaniu do dzisiejszych łatek.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube