TP-LINK Vivid 6700

Po prostu power bank

Więcej...

Linksys EA9500

Jeden z najszybszych routerów na rynku

Więcej...

ADATA SSD Utimate SU800

Szybki dysk 2.5'

Więcej...

Zalman ZM-SHE350

Skutecznie szyfrująca dane obudowa na dysk

Więcej...

Somic G932

Słuchawki reklamowane przez zawodowców

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

SI gra w pokera

SI gra w pokera

Z każdym dniem, nasze umiejętności programowania Sztucznych Inteligencji rosną. I to nie tylko tych, które pomagają nam zarządzać fabrykami, systemami czy tylko urządzeniami. Również tych, które w naszym zastępstwie grają w internetowych grach hazardowych.

Boty grające w internetowego pokera nie są już rzadkością Każdy kto próbował swoich sił w Internecie przy pokerowym stole wie, że wirtualny przeciwnik nie należy do łatwych, ale przy właściwym podejściu można go pokonać. Tymczasem naukowcy postanowili zbudować SI, która będzie w stanie pokonać światowej klasy graczy. Krótko mówiąc, były szachy, nadszedł czas na pokera.

6 stycznia naukowcy z University of Alberta, Charles University i Politechniki Czeskiej opublikowali dokument, w którym przedstawili DeepStack AI - pierwszy program komputerowy, zdolny pokonać profesjonalnych graczy. Co prawda nie potwierdzili tego jeszcze w oficjalnym turnieju, ale w trakcie nauki Sztucznej Inteligencji stoczono setki pojedynków - w sumie "grały" 44.852 ręce przeciwko 33 graczom należącym do Międzynarodowej Federacji Pokera.

W ciągu wszystkich rozgrywek, pokerowa SI wygrała 492 mmb/g, co daje odchylenia od zera na poziomie 4. Profesjonalni gracze już 50 mmb/g uważają za spory margines. Dodam, że są to gry bez ograniczenia pułapu stawek i to od programu zależy kiedy i jak wysoko ją podbije.

Pomimo dobrych wyników i zapewnień naukowców o wysokiej skuteczności ich algorytmów, niektórzy specjaliści od gry uważają, że nie dadzą one sobie rady z pokerowymi mistrzami gry. Odpowiedź na to da tylko prawdziwy pojedynek i już są rozważane kandydatury. Wśród potencjalnych członków pokerowego stołu znalazł się Jason Les, który w swoich grach zgarnął pule miliona dolarów. A w rankingu Global Poker Index zajmuje on 198 miejsce. Wyobraźcie sobie, jaką pulę musiał zgarnąć ten, który znajduje się na pierwszej pozycji (sprawdziłem - 14,848,641 dolarów, największy "zysk" w jednym turnieju to 2.309.000 dolarów).
Na koniec zostaje tylko jedno pytanie - co SI zrobi ze swoją wygraną.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube