IRISNotes Air 3

Długopis cyfrowy ułatwia życie

Więcej...

Logitech K400 Plus TV

Klawiatura do telewizora...

Więcej...

TP-LINK Archer C5400

Router jak Stonehenge

Więcej...

Natec Turbot

Klawiatura dedykowana Smart TV

Więcej...

Lioncast LK300 RGB

Mechaniczna klawiatura z pełnym podświetleniem

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Prototypy Razera skradzione podczas CES 2017

RAZER: Projekt Valerie

Targi CES 2017 dobiegają końca. Nadszedł czas podsumowań, wręczania nagród i... liczenia strat. Tak strat, bo pomimo tego, że takie imprezy jak Consumer Electronics Show przynoszą wystawcom (i organizatorom) duże zyski, to jednak firmy muszą się też liczyć ze stratami, czym przekonał się Razer.

Lider wśród producentów urządzeń i akcesoriów dla graczy zaprezentował kilka prototypów swoich urządzeń, które mają zrewolucjonizować branże gamingową - jeden z nich zdobył dwie nagrody Best of CES 2017.Niestety, na koniec targów firma musiała przełknąć gorzką pigułkę, gdy okazało się, że dwa prototypy zginęły ze strefy wystawienniczej.
CEO firmy, Min-Liang Tan wyjaśnił, że urządzenia zostały skradzione. Powiadomiono oczywiście organizatorów i policję, przeglądane są materiały z kamer monitorujących hale wystawiennicze, ale przy takich tłumach przemieszczających się pomiędzy stoiskami, znalezienie złodzieja (lub złodziei) jest praktycznie nierealne. Co ciekawe, to nie pierwszy raz, gdy Razer pada ofiarą złodziei. W 2011 roku z laboratorium badawczego w San Francisco skradziono prototypy Blade.
Oczywiście wszyscy zastanawiają się na ile kradzież jest efektem chęci posiadania unikalnych produktów, a na ile jest ono szpiegostwem przemysłowym.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube