Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Kontroler Steam Valve współpracuje już z padem Xbox-a

Kontroler Steam Valve współpracuje już z padem Xbox-a

Jednym z największych plusów kontrolera Valve jest prawdopodobnie jego modyfikowalny interfejs, który pozwala użytkownikom przypisać dowolny przycisk kontrolera do różnych funkcji klawiatury. Dzięki temu praktycznie każda gra, która została pierwotnie zaprojektowana na myszkę i klawiaturę może być sterowana z użyciem pada.

Przygotowany przez Valve interfejs został na początek zintegrowany z kontrolerem PlayStation 4, a teraz również z padami Xbox 360 i Xbox One. Dzięki temu każde urządzenie wykorzystujące standard xinput może być połączone z platformą Steam i umożliwiać sterowanie aplikacjami tam dostępnymi. Niestety, nie wszyscy mogą już cieszyć się tą funkcjonalnością. Na razie jest ona dostępna na kanale beta, nie można też odróżnić sterowników dla gamepadów Xbox One, Xbox 30 czy innych urządzeń korzystających z xinput. To sprawia, że trudno jest zapisać konkretne profile kontrolera, a to oznacza, że niektóre pady z mniejszą liczbą przycisków nie będą kompatybilne z profilami przygotowanymi przez innych użytkowników tego typu kontrolerów.
Niemniej, jest to dobry krok w kierunku kompatybilności z wszystkimi padami stosowanymi przez graczy. A to oznacza, że gdy Valve naprawi wszystkie błędy. można będzie grać w prawie każdą grę z niemal każdego kontrolera. Czyż nie o tym marzą gracze?

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube