Acer Predator Z1 Z271T

Drapieżca wsród monitorów

Więcej...

ADATA D16750

Pancerny power bank

Więcej...

Edimax AC 1200 EW-7822ULC

Adapter WiFI od Edimax

Więcej...

Air Live Smart Home Kit

Podstawa to dom pod kontrolą

Więcej...

Cooler Master Mastermouse Pro L

Tania mysz Pro

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Buciki do wirtualnej rzeczywistości

Taclim - buty do wirtualnej rzeczywistości

Rynek akcesoriów do wirtualnej rzeczywistości rozwija się na tyle dynamicznie, że o ile rok 2016 został przez niektórych analityków uznany rokiem VR, o tyle 2017 jest prognozowany jako rok akcesoriów VR. I chyba faktycznie tak będzie skoro już w pierwszym tygodniu nowego roku pojawiają się buty wspierające tę technologię.

Projekt nazwany Taclim wyszedł spod ręki Cerevo, specjalisty od projektowania różnego rodzaju gadżetów. Tej najnowszy, dedykowany VR to zestaw butów i kontrolera ruchów. Zapewnia on w wirtualnym środowisku różnego rodzaju wibracje, które symulują różne powierzchnie, po których mogą chodzić gracze.
Taclim na razie jest w fazie prototypu, na razie buty nie prezentują się najlepiej, ale... jest pomysł i jest działający prototyp. Na razie wykonany z dwóch grubych pasów trzymających stopę oraz podeszwy wykonanej z pianki ale docelowo nabiorą one "urody". Docelowy produkt trafić ma na rynek jesienią, ale raczej nie trafi do "normalnych" sklepów. Według CEO Cerevo, Takuma Iwasa, buty trafią do właścicieli firm, którzy będą mogli wykorzystać je do reklamowania swoich produktów. Jako przykład podaje lodowisko, które może uruchomić stanowisko VR, w którym przy pomocy Taclim będzie pokazywać poślizg swojego lodu.
Cena ma się wahać od 1.000 do 1.500 dolarów. Razem z butami dostarczana ma być gra demo Headbutt na PlayStation VR.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube