CALMEAN Child Watch Touch

Zegarek, lokalizator i telefon w jednym

Więcej...

Mionix Avior 7000

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

Zotac ZBOX PI221 pico

Sticker z Windows 10 na pokładzie

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

Easars Sniper

Precyzyja snajpera w rękach graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Nintendo Switch nabiera sił po zadokowaniu

Nintendo Switch w doku

Nintendo przygotowało dla graczy nową konsolę, która trafi w ręce pierwszych graczy (nie licząc tych, którzy mieli już okazję ją testować) już w styczniu. Do tej pory jednak nie wiadomo jaką tak naprawdę moc zaoferuje ta konsola. Według redaktorów serwisu Eurogamer, jej wydajność będzie zależna od sposobu jej pracy: po zadokowaniu, w trybie TV oraz przenośnym.

W sieci pojawiły się różne specyfikacje tej konsoli Nintendo. Różnice dotyczą przede wszystkim procesorów graficznych, które są jednym z głównych elementów decydujących o wydajności urządzenia. W wersji bez osadzenia w doku konsola ma korzystać z GPU NVIDIA Tegra 307.2 MHz, z kolei w trybie TV ten sam procesor ma pracować z częstotliwością 768 MHz. Specjaliści od razu przeliczyli, że przy pomocy procesora Tegra X1, Switch sięgnie poziomu ok. 400 GigaFLOP-ów na na FP32 gdy jest zadokowany. To całkiem sporo, znacznie więcej niż oferowało Wii U, ale niestety wciąż kilkaset (lub kilka tysięcy) GigaFLOP-ów za konkurencją.
Faktem jest, że nikt nie spodziewał się, że Nintendo sięgnie poziomu Xbox One czy PS4. Firma wypadła z wyścigu konsol nowej generacji już kilka lat temu i teraz pozostaje jej celować w mniej wymagających użytkowników tego typu urządzeń. I nie zmieni tego modyfikacja wydajności konsoli w zależności od trybu jej pracy.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube