Rapoo V280

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

JBL Inspire 700 for Women

Słuchawki stworzone specjalnie dla kobiet

Więcej...

Navitel DVR MSR700

Mała, ale sprawna kamera samochodowa

Więcej...

Genesis GX58

Mysz dla snajperów

Więcej...

Asustor AS3204T

Skromny ale potężny NAS

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

50 milionów PS4 w rękach graczy

PlayStation 4

W maju Sony poinformowało o przekroczeniu pułapu 40 milionów sprzedanych sztuk PlayStation 4. W grudniu, firma pochwaliła się przekroczeniem 50 milionów. To prawie półtora roku szybciej, niż w przypadku PS3.

Podana liczba sprzedanych konsol obejmuje PS4 Pro oraz nową wersję Slim. To co ważne, to że te 50 milionów to faktycznie urządzenia, które trafiły do rąk graczy, a nie do sklepów.
Podobnie dobry wynik zarejestrowano w przypadku oprogramowania. Sony chwali się, że 4 grudnia sprzedano 369,6 milionów gier w dystrybucji detalicznej i cyfrowej. Jak łatwo policzyć, przypada to ok. siedmiu gier na konsolę.
Niestety, nie ma (przynajmniej na razie) żadnych statystyk, które powiedziałyby ile zestawów PlayStation VR trafiło w ręce graczy żądnych przygód w wirtualnej rzeczywistości. Jego sprzedaż rozpoczęto w październiku i wg słów Jima Ryan - CEO SCEE - chętnych czekających na to akcesorium były setki tysięcy. Według firmy analitycznej SuperData łączna sprzedaż zestawu do końca 2016 roku przekroczy 750 tysięcy sztuk.
Największy konkurent Sony, Microsoft, już jakiś czas temu przestał "chwalić się" swoim statystykami sprzedaży. Xbox One ciągnie się w tle za japońską firmą i chociaż Xbox One S trochę ożywił sprzedaż, to i tak Jedynka ciągnie się daleko w ogonie. Niektóre firmy analityczne szacują, że Microsoft sprzedał ok. 25-30 milionów Xbox One. Czyli mnij więcej połowę tego co sprzedali Japończycy.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube