uGo Hover Ball

Bezpieczna piłka w domu

Więcej...

Goclever smart band Max Fit Premium

Prosta opaska dla miłośników zdrowia

Więcej...

AOC AGON AG271QG

Monitor dla graczy z ciekawostkami

Więcej...

SanDisk Extreme Pro USB 3.1 Flash Drive 128 GB

Dobra pamięć zawsze się przyda

Więcej...

MyKronoz ZeTime

Elegancki smartwatch z dużymi możliwościami

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Uważaj, zabawki szpiegują!

Szpiegująca zabawka

Interaktywna, inteligentna zabawka to marzenie wielu dzieci. Zapewniają dobrą zabawę, która w XXI wieku wygląda trochę inaczej niże jeszcze 20 lat temu. Problem w tym, że niektóre zabawki wymagają podłączenia do Internetu, a to oznacza, że wcale nie są tak bezpieczne jak twierdzą to ich producenci.

W ostatnim czasie do amerykańskiej Federalnej Komisji Handlu wpłynęło kilka zawiadomień o łamaniu prawa do prywatności przez tego typu zabawki. Pod ostrzałem znalazły się produkty firmy Genesis Toys, która wspólnie z partnerem biznesowym Nuance wprowadziła na rynek zabawki, które rejestrując głosy dzieci (i nie tylko) i przesyłają je bez odpowiedniej zgody do baz Nuance, gdzie są zapisywane i być może przekazywane dalej do agencji policyjnych i wywiadowczych.
Ponieważ zabawki korzystają z komunikacji Bluetooth, ktoś sprytny może również przy pomocy tego łącza podsłuchiwać rozmowy - zarówno dzieci, jak i dorosłych rozmawiających "w towarzystwie" zabawek. Co się stanie z ferelnymi zabawkami jeszcze nie wiadomo, nie wiadomo też czy producent poniesie jakieś konsekwencje swojego pomysłu. Warto natomiast przy kupnie zabawki sprawdzić co tak naprawdę w niej siedzi i zastanowić się czy na pewno warto kupować taką "inteligentną zabawkę". Może zamiast niej lepiej jakąś grę planszową?

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube