CALMEAN Child Watch Touch

Zegarek, lokalizator i telefon w jednym

Więcej...

Mionix Avior 7000

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

Zotac ZBOX PI221 pico

Sticker z Windows 10 na pokładzie

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

Easars Sniper

Precyzyja snajpera w rękach graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Uważaj, zabawki szpiegują!

Szpiegująca zabawka

Interaktywna, inteligentna zabawka to marzenie wielu dzieci. Zapewniają dobrą zabawę, która w XXI wieku wygląda trochę inaczej niże jeszcze 20 lat temu. Problem w tym, że niektóre zabawki wymagają podłączenia do Internetu, a to oznacza, że wcale nie są tak bezpieczne jak twierdzą to ich producenci.

W ostatnim czasie do amerykańskiej Federalnej Komisji Handlu wpłynęło kilka zawiadomień o łamaniu prawa do prywatności przez tego typu zabawki. Pod ostrzałem znalazły się produkty firmy Genesis Toys, która wspólnie z partnerem biznesowym Nuance wprowadziła na rynek zabawki, które rejestrując głosy dzieci (i nie tylko) i przesyłają je bez odpowiedniej zgody do baz Nuance, gdzie są zapisywane i być może przekazywane dalej do agencji policyjnych i wywiadowczych.
Ponieważ zabawki korzystają z komunikacji Bluetooth, ktoś sprytny może również przy pomocy tego łącza podsłuchiwać rozmowy - zarówno dzieci, jak i dorosłych rozmawiających "w towarzystwie" zabawek. Co się stanie z ferelnymi zabawkami jeszcze nie wiadomo, nie wiadomo też czy producent poniesie jakieś konsekwencje swojego pomysłu. Warto natomiast przy kupnie zabawki sprawdzić co tak naprawdę w niej siedzi i zastanowić się czy na pewno warto kupować taką "inteligentną zabawkę". Może zamiast niej lepiej jakąś grę planszową?

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube