Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Komputer VR w plecaku

Podczas targów Computex 2016, firma MSI zaprezentowała swój unikalny komputer do wirtualnej rzeczywistości zbudowany w formie plecaka. Taka konstrukcja, jak na pewno się domyślacie jest bardzo mobilna, a o to przecież chodzi w świecie VR. Teraz, po kilku miesiącach firma poinformowała o odchudzeniu komputer-plecaka - jest lżejszy i wygodniejszy.

VR One - tak nazywa się promowany przez MSI komputer do wirtualnej rzeczywistości. W ciągu kilku miesięcy od prezentacji na Computex 2016, komputer zmienił swój wygląd i oczywiście wagę. Z poprzednich 4.5 kg, zrobiono 4 kg. Niby to tylko pół kilograma, ale spróbujcie sobie pobiegać z takim obciążeniem to docenicie "innowacyjność" MSI. Ważne natomiast, że pomimo uszczuplenia wagi, zwiększono wydajności i żywotność baterii. Mamy więc mniej, ale więcej. Model zaprezentowany podczas targów pozwalał na zabawę przez ok. 1.5h. Teraz czas ten zwiększono o połowę. Zastosowano też wydajniejszą grafikę - GTX 1070 oraz mocniejszy procesor -Core i7. Kolejny plusem jest zastosowanie dwóch baterii, które mogą być wymieniane "na gorąco". Taki sposób wymiany baterii umożliwia zabawę bez przerwy.
Producent na razie nie udostępnił informacji na temat systemu VR One oraz dostępnych dla niego aplikacji. Wiadomo natomiast, że komputer ma być dostępny pod koniec roku. Jest jeszcze jedna pewna informacja - nie będzie to tanie urządzenie.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube