ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sztuczna Inteligencja w służbie medycyny - w walce z rakiem głowy

DeepMind Health w akcji

Na początku roku Google uruchomiło nowy program, którego zadaniem jest wesprzeć lekarzy podczas diagnozowania i układania metody leczenia. Program korzysta ze Sztucznej Inteligencji stworzonej przez amerykańskiego giganta. Obecnie naukowcy i lekarze wykorzystują SI do panowania optymalnej radioterapii w przypadku raka szyi.

Sztuczna inteligencja wykorzystywana w programie nosi nazwę DeepMind Health. Korzystają z niej brytyjscy naukowcy z National Health Service, podczas analizy skanów 700 byłych pacjentów onkologicznych z College London University Hospital. Dziś lekarze potrzebują ok. czterech godzin by określić obszary głowy i szyi, które powinny być poddane leczeniu radioterapią. Podczas swojej analizy muszą się upewnić, że zdrowe komórki pozostaną nietknięte. Współpracując z SI chcą ten czas skrócić i oczywiście zwiększyć dokładność napromieniowywania komórek. Dlatego też korzystając z bazy 700 skanów uczą SI podejścia do analizy zdjęć. Nie oznacza to jednak, że cały proces analizy zdjęć i typowania miejsc do radioterapii zostanie zautomatyzowany. Nadal człowiek będzie podejmował decyzję, ale będzie na to potrzebował mniej czasu. Będzie go mógł poświęcić pacjentom.
Radiologia to nie jedyny obszar wykorzystania DeepMind Health. SI ma być również wykorzystana do zarządzania aplikacją mobilną, która będzie dostarczać dane medyczne pacjentów do lekarzy oraz do analizy skanu oka, by odpowiednio wcześnie wykryć chorobę wpływającą na wzrok.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube