Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

NASA wdrożyło nową technologię sieciową na pokładzie ISS

Tradycyjna sieć komunikacyjna NASA

Międzynarodowa stacja kosmiczna ma nowe rozwiązanie do przesyłania danych. Jest ono znacznie szybsze i pewniejsze niż to, które stosowano do tej pory.

Jak nietrudno się domyślić, Internet w przestrzeni kosmicznej działa trochę inaczej niż na powierzchni naszej planety. Do sprawnego działania sieć potrzebuje węzłów i punktów połączeniowych, których rolę spełniają satelity. Ponieważ czasami są one zasłaniane przez różnego rodzaju obiekty - statki kosmiczne, inne satelity itp. połączenie takie jest blokowane. Również promieniowanie występujące w kosmosie ma wpływ na działanie takiego łącza. Powoduje to, że komunikacja nie jest tak stabilna jakby chcieli to widzieć naukowcy, którym zdarzyło się już nie raz tracić część przesyłanych danych. Dlatego właśnie opracowano i wdrożono technikę Delay/Disruption Tolerant Networking (DTN), która eliminuje te problemy.
Nowe rozwiązanie działa na zasadzie "store and forward" czyli jak ja to tłumaczę, przechowaj i wypchnij. Transmisja polega na tym, że dane są dzielone na paczki, które mogą być przechowywane w poszczególnych punktach transmisyjnych. Transmisja jest realizowana dopiero wtedy gdy kolejny węzeł jest dostępny. DTN nie wymaga by wszystkie węzły były dostępne online w tym samym czasie.
W rzeczywistości rozwiązanie to było testowane już od lat, ale dopiero teraz zostało wdrożone jako docelowy sposób komunikacji pomiędzy ISS a Ziemią. W przyszłości taki sposób transmisji ma być stosowany na szerszą skalę gdy w naszym układzie słonecznym pojawi się więcej sond zapewniających ten swoisty roaming.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube