ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Materiał z nanowłókien może stworzyć elektroniczną skórę

Elektroniczny materiał z nanowłókien

Elektroniczne tatuaże i inne gadżety umieszczane bezpośrednio na skórze są coraz popularniejsze, wciąż jednak mają wadę - potrzebują zasilania. Aby je zasilić, trzeba poprzez skórę wysłać prąd, mały, ale jednak. Dodatkowo, wcale nie jest łatwo uzyskać przezroczysty materiał, który jednocześnie wyświetli informację i będzie przewodził prąd.

Na razie zespołowi amerykańskich i koreańskich naukowców udało się opracować materiał, który w 92 procentach jest przejrzysty i ma rezystancję 10 razy lepszą od dotychczas wyprodukowanego materiału. Wykonano go z poliakrylonitryl (czyli po ludzku mówiąc, z żywicy polimerowej), który w efekcie specjalnego procesu "elektroprzędzenia" technologicznego tworzy materiał, na którym umieszczane są drobiny węgla. W efekcie powstaje materiał, który ma dużo otworów - co daje efekt przezroczystości - oraz ułatwia przepływ prądu.
Tak otrzymany materiał jest bardzo wytrzymały, można go wielokrotnie zginać bez utraty jego właściwości przewodzących. Najważniejsze jednak, że opracowana technologia jest tania. Proces wytwarzania trwa kilka sekund co pozwala szybko produkować masowe ilości materiału. Co prawda minie trochę czasu zanim elastyczna elektronika stanie się powszechna i naprawdę praktyczna, ale już dziś można dzięki temu produkować czujniki zdrowotne, elastyczne panele słoneczne i zwijane ekrany dotykowe. Na bardziej wyrafinowaną galanterię przyjdzie jeszcze czas.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube