Logitech G603 Lightspeed Wireless Gaming Mouse

Ładna i elegancka mysz dla gaczy

Więcej...

ADATA D8000L

Power bank jak lampa

Więcej...

Asustor AS6302T

Ciekawy NAS od Asustor-a

Więcej...

Smartfon i wirtualna rzeczywistość

Jak dobrać telefon do wirtualnej rzeczywistości?

Więcej...

TP-LINK TL-PB20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Zagraj w grę, bądź najlepszy, to dostaniesz... krowę

Krowa

Wielu graczy bawiąc się w wirtualnych światach musi zadowolić się tytułami, statystykami, publikacjami w rankingach itp., nie licząc oczywiście oficjalych turnieji e-sportowych, gdzie nagrody mają całkiem wymierny charakter. Tymczasem w Tunezji, autorzy gry Bagra postanowili nagrodzić najlepszych graczy swojej aplikacji nietuzinkową nagrodą.

Bagra to gra, w której programiści dali graczom proste (teoretycznie) zadanie. Trzeba tylko przeprowadzić stado krów przez teren, w którym grasują złodzieje. Zadanie polega na tym, by jak najwięcej krów przeszło z punktu A do punktu B. Zwycięzcy dostaną, a w zasadzie już dostali, prawdziwą krowę - Pamelę. Jej nowi posiadacze, zgodnie z planem, mieli przekazać ją na cele charytatywne - na mięso dla potrzebujących. Tymczasem postanowili oni zachować swoją nagrodę przy życiu. Miejmy nadzieję, że zwycięzcy nie zaciągnęli długów w wirtualnym sklepie w związku z karmieniem i ochroną swojego cyfrowego świata. Wierzyciele, mogliby ich zmusić do... spieniężenia nagrody.
Ciekawe co będzie następną nagrodą, w następnej grze.. Bawół? Słoń? Żyrafa?

A oto ... uroczyste wręczenie i odbiór nagrody.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube