PocketBook Touch HD 3

Czytnik wart grzechu

Więcej...

Audictus Adrenaline

Eleganckie z dobrym brzmieniem

Więcej...

AOC AGON AG251FZ

Monitor zaprojektowany dla graczy

Więcej...

Sennheiser Momentum Wireless Black

Słuchawki na piątkę

Więcej...

Lanberg RO-175GE

Tani router dla każdego

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Jak wynika z danych Gemiusa w styczniu 2019 roku niemal 16 proc. komputerów używanych w Polsce działało z systemem Windows 7, zaś  Windows 10 oraz Windows 8.1 miały po 20 proc. udziału
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Ekskluzywne tytuły na Oculus Rift wcale nie są ekskluzywne

Oculus Rift vs. HTC Vive

Wirtualna rzeczywistość powoli dojrzewa - urządzenia są stabilne, funkcjonalne a i aplikacje coraz ciekawsze i bardziej dopracowane. Powoli też zaczyna się wyścig pomiędzy liderami o to, kto będzie miał największy udział na rynku. I zaczyna się robić ciekawie.

Jak na razie liczą się trzy marki: Oculus Rift, HTC Vive i Samsung Gear VR. Oculus Rift, jako pierwszy obecny na rynku ma największe szanse, zwłaszcza, że HTC Vive, drugi pretendent do tronu, jest znacznie droższy. Producenci Oculusa zadbali też o to, by na ten zestaw trafiły ekskluzywne tytuły, które przygotowane wyłącznie na te gogle miały być środkiem przyciągającym graczy.
Ale użytkownicy HTC Vive nie mają powodów do zmartwień. Gry, które przygotowano z myślą o wyłączności dla Oculus Rift, trafią również na urządzenie HTC, dzięki aplikacji, która pozwala przenieść grę z jednych gogli VR na inne. Co ciekawe, developerzy przygotowujący gry dla Oculus-a stworzyli program nieoficjalnie, na swój użytek, a dopiero potem oficjalne udostępnili go na GitHub. Jak nietrudno się domyślić, producent Oculus Rift nie jest z tego powodu zadowolony. Według autorów ich program powinien umożliwić przeniesienie każdej aplikacji, co potwierdzają osoby, które już pobrały aplikację i publikują swoje wrażenia w sieci.
Ciekawe, jak Oculus zabezpieczy się przed takimi działaniami w przyszłości.

Znajdziesz mnie:

Subscribe on YouTube