Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Wirtualna rzeczywistość w Hulu

Pisałem już dziś o tym, że wirtualna rzeczywistość wkracza w nasze życie coraz szybciej i coraz dynamiczniej. Do firm oferujących wycieczki w cyfrowym świecie dołączyła firma Hulu, która obiecuje wirtualne filmy na telewizorze.

Hulu jest drugim z serwisów, obok Netflix, który każdy fan popkultury powinien znać. Podobnie jak działający już w Polsce Netflix, Hulu oferuje streaming wideo, z tą różnicą, że o ile Netflix oferuje głównie pokaźną bazę filmów i coraz większą bazę seriali, to Hulu stawia przede wszystkim na nowe seriale takich stacji jak FOX, NBC czy ABC. Teraz Hulu rozszerza swoją ofertę o wirtualną rzeczywistość.
Aby korzystać z usługi oferowanej przez Hulu trzeba się wyposażyć w zestaw VR Samsunga. Koreańskie gogle pozwolą oglądać zarówno konwencjonalne filmy, jak również produkcje VR produkowane przez Discovery, National Geographic, Showtime i samo Hulu. Oferta tej firmy na pewno spodoba się telemaniakom, którzy spędzają sporo czasu na wpatrywaniu się w szklany ekran. Teraz będą mogli zamienić pokój z telewizorem na salon, park, plażę ... dowolne miejsce. Rozwiązanie nie wprowadza rewolucji, streaming VR był juz prezentowany przez kilka firm, ale wprowadzenie do oferty wirtualnej rzeczywistości to pierwszy krok w kierunku rozpowszechnienia się tej technologii.
Teoretycznie Hulu jest niedostępne w Polsce. Teoretycznie, ponieważ jak się dobrze poszpera w sieci, to okaże się, że są sposoby na to, by korzystać w naszym kraju z usług tej firmy. W końcu, dlaczego mielibyśmy stracić szansę na programy w zrealizowane w wirtualnej rzeczywistości takich kanałów, jak Discovery i National Geographic. Ja chętnie je obejrzę.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube