Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Plaster z grafenu pomoże monitorować poziom cukru we krwi

Plaster z grafenu

Grafen - materiał na bazie węgla o grubości jednego atomu doczekał się praktycznego zastosowania. Plastry wykonane z tego materiału mogą pomóc monitorować poziom cukru we krwi.

Prototyp plastra opracował Dae-Hyeong Kim wraz z zespołem naukowców z Seoul National University. Jednoatomowa struktura węgla współpracuje ze złotem i czujnikami, które mogą analizować zmianę temperatury i składu chemicznego potu. Mikroskopijny moduł komunikacyjny łączy się z aplikacją na smartfonie, która zbiera i analizuje dane. Jeśli aplikacja wywnioskuje, że trzeba podać lek program obliczy dawkę tego co trzeba sobie zaaplikować. Na tej podstawie umieszczony w plastrze dozownik wstrzyknie do organizmu lek.
Rozwiązanie zaprezentowane przez Koreańczyków może wielu osobom uratować życie, wymaga jednak jeszcze dopracowania. Na razie czujniki reagują na temperaturę 40.5 stopni Celsjusza, co powoduje, że plaster można stosować w tropikach, a nie w "normalnych" krajach. Z drugiej strony, dozownik zawiera zbyt małą ilość leku by osoba dorosła była w pełni bezpieczna. Naukowcy pracują nad tym by zwiększyć ilość leku, nie zwiększając zanadto wielkości plastra i jednocześnie nad tym, by nie wyposażać go w zbyt wiele igieł.
Plaster ma też inną zaletę - można go wykorzystać np. jako tatuaż

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube