Logitech G603 Lightspeed Wireless Gaming Mouse

Ładna i elegancka mysz dla gaczy

Więcej...

ADATA D8000L

Power bank jak lampa

Więcej...

Asustor AS6302T

Ciekawy NAS od Asustor-a

Więcej...

Smartfon i wirtualna rzeczywistość

Jak dobrać telefon do wirtualnej rzeczywistości?

Więcej...

TP-LINK TL-PB20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Manus VR - rękawica do wirtualnej rzeczywistości dla HTC Vive

Rękawica Manus VR

Wielu posiadaczy gogli do wirtualnej rzeczywistości narzeka na jedną rzecz - brak interakcji. O ile możemy sobie oglądać wirtualny świat w pełnym zakresie 360 stopni, o tyle bez odpowiednich akcesoriów nie możemy w nim biegać, dotykać przedmiotów itp. Rynek umożliwiających to akcesoriów dopiero się rozwija, ale już pojawiają się pierwsze urządzenia. Przykładem jest Manus VR.

Manus VR t rękawica, która dedykowana jest do współpracy z HTC Vive. Pozwala przenieść do wirtualnego świata ruchy rąk gracza co pozwala na znaczne lepsze wykorzystanie możliwości przestrzeni cyfrowej. W rękawicy zaimplementowano system śledzenia Lighthouse Tech, który jest w stanie odzwierciedlić w cyfrowym świecie nie tylko ruchy dłoni, ale i palców.
Manus VR oferowana ma być w cenie 250 dolarów. Pierwsze zestawy mają być dostępne dla developerów już drugim kwartale tego roku, natomiast w sklepach rękawice mają się pojawić w trzecim kwartale. W zestawie znajduje się para rękawic, klucz USB oraz dwa uchwyty na nadgarstki do zamontowania kontrolerów HTC Vive. Baterie pozwalają na 8 godzin korzystania z rękawic. Odpowiednie silniczki wprowadzają rękawice w wibracje symulując akcje realizowane w wirtualnym świecie. Develeoprzy dodatkowo dostaną pakiet SDK.
Warto wspomnieć, że nad Manus VR pracuje holenderski zespół, który postawił sobie jeden cel - zaprojektowanie pierwszej i najlepszej na rynku rękawiczki VR dla użytkowników. Krótko mówiąc, chcą być takim Oculus Riftem wśród akcesoriów VR.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube