Logitech G603 Lightspeed Wireless Gaming Mouse

Ładna i elegancka mysz dla gaczy

Więcej...

ADATA D8000L

Power bank jak lampa

Więcej...

Asustor AS6302T

Ciekawy NAS od Asustor-a

Więcej...

Smartfon i wirtualna rzeczywistość

Jak dobrać telefon do wirtualnej rzeczywistości?

Więcej...

TP-LINK TL-PB20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

HoloLens w Kosmosie

HoloLens w kosmosie

Microsoft HoloLens to chyba pierwszy zestaw do rozszerzonej rzeczywistości, który trafił w kosmos. Oczywiście biorąc pod uwagę produkty naszej cywilizacji, a nie Obcych. Zestaw ma pomóc astronautom w skomplikowanych naprawach statków kosmicznych.

Nikt już chyba nie ma wątpliwości, że Oculus Rift prezentując swoje rozwiązanie do wirtualnej rzeczywistości rozpoczął nową erę komputeryzacji. HoloLens, który opiera się na rozwiązaniach rozszerzonej rzeczywistości (zwracam uwagę - rozszerzona rzeczywistość i wirtualna rzeczywistość to dwa różne rozwiązania) to tak naprawdę pochodna tego co pokazał Oculus. Pochodna, która jednak w praktyce ma większe możliwości praktycznego zastosowania podczas prac projektowych, koncepcyjnych, konstrukcyjnych czy zabawy.
Niedawno na pokład Międzynarodowej Stacji Kosmicznej dostarczono HoloLens. NASA chce by astronauci sprawdzili, czy urządzenie to można wykorzystać do np. napraw statków kosmicznych i samej stacji. Testy realizowane są w ramach projektu eksperymentalnego Sidekick, który ma pomóc załodze stacji szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji bez konieczności przerzucania grubych podręczników lub długiej rozmowy radiowej z fachowcami na Ziemii. Dzięki HoloLens mogą wyświetlać holograficzne projekcje (ze wsparciem głosowym) w czasie rzeczywistym, które ułatwią astronautom realizacje zadań.
NASA ma nadzieję, że wykorzystanie HoloLens zmieni sposób radzenia sobie z kryzysami i problemami, z jakimi boryka się załoga stacji. Jest to istotne zwłaszcza dla tych osób, które dopiero zaczynają swoją "przygodę" na stacji, ponieważ tak naprawdę żadne szkolenie na Ziemi nie jest w stanie przygotować ich na to, z czym spotkają się w kosmosie. Stacja kosmiczna jest też swego rodzaju poligonem doświadczalnym, ponieważ NASA planuje wyposażyć w tego typu urządzenia kolonistów, którzy zostaną wysłani na Marsa. A tam nie będą mogli liczyć na szybką pomoc. O ile w przypadku orbity komunikacja radiowa ma opóźnienie liczone w minutach, o tyle w przypadku Marsa będzie to znacznie dłuższy czas (od 3 do 22 minut).

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube