Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Logo Acer

Od chwili gdy Oculus Rift zaprezentował swój zestaw do VR minęło kilka lat. W tym czasie spora liczba firm rozpoczęła badania nad własnymi rozwiązaniami do wirtualnej rzeczywistości zgodnie z zasadą "kto pierwszy te lepszy". Teraz do tych firm dołączy również Acer, który jednak już od jakiegoś czasu pracuje nad własnym okularem VR.

Do tej pory w informacjach o wirtualne rzeczywistości przewijały się takie firmy jak Facebook (kupił Oculus Rift), HTC, Sony, Valve i podobno Apple. W sprzedaży są już dostępne okulary Google i Samsunga, a niedługo dołączy do nich Acer. Według Taipei Times, prezes Acer-a Jason Chen ujawnił, że firma już od jakiegoś czasu pracuje nad swoim własnym zestawem do wirtualnej rzeczywistości. Ma być dostępny w pierwszej połowie tego roku i... zaskoczy wszystkich. Niestety, żadnych szczegółów nie ujawnił, możemy więc się tylko domyślać czym nas firma chce zaskoczyć.
W ciągu kilku lat, w trakcie których rozwija się technologia VR, podzieliła się ona na dwie gałęzie: Produkty all-inclusice, do których należą HTC Vice, Oculus Rift i PlayStation VR oraz okulary oferowane przez Google i Samsung wykorzystujące smartfony. Które są lepsze? I w którym miejscu ulokuje się Acer? Dowiemy się dopiero za jakiś czas.
A tymczasem zestaw Oculus Rift i kompatybilny z okularami komputer PC są już dostępne w przedsprzedaży. Na razie dostępne są komputery trzech firm: Asus, Dell i Alienware i zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami razem z okularami kosztują 1.500 dolarów (sam Oculus Rift został wyceniony na 600$).

oculus ready pc 640x384

Preordery można znaleźć:

na Amazonie

na BestBuy

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube