ADATA P10500

Kieszonkowy power bank

Więcej...

Fritz!Box 4040

Sympatyczny router do domu

Więcej...

Rapoo V500S

Mechaniczna klawiatura dla graczy

Więcej...

Lenovo Star Wars Jedi Challenges

Rozszerzona rzeczywistość od Lenovo

Więcej...

ADATA P20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Robot na polu golfowym

Roboty coraz częściej wkraczają w naszą rzeczywistość i to nie tylko w sferach biznesowych. Również sport to dziedzina, w której "chcą" zaznaczyć swoją obecność. Był już robot grający w ping ponga a teraz pojawił się model grający w golfa.

Robot, stał się poważnym zagrożeniem dla Tigera Woodsa, przez wielu wskazywanych jako najlepszy gracz golfa. Swoje mistrzostwo pokazał w 1997 roku na polach TPC Scottsdale, wbijając piłkę do 16 dołków przy pomocy jednego uderzenia (tzn. jedno uderzenie na dołek). Nikt tego nie powtórzył, do czasu aż na to samo pole wjechała maszyna - LDRIC Robot. Robot został zaprojektowany przez Gene Parente w laboratoriach Golf Laboratories Inc. Gene'a. Początkowo miał służyć do testowania sprzętu, ale jak widać może również z powodzeniem brać udział w rozgrywce zapędzając od razu najlepszych do narożnika.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube