Rapoo V280

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

JBL Inspire 700 for Women

Słuchawki stworzone specjalnie dla kobiet

Więcej...

Navitel DVR MSR700

Mała, ale sprawna kamera samochodowa

Więcej...

Genesis GX58

Mysz dla snajperów

Więcej...

Asustor AS3204T

Skromny ale potężny NAS

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Microsoft Band 2 z lepszą baterią

Microsoft Band 2

Większość uprawiających dziś sport osób w ten czy inny sposób kontroluje swoją aktywność. Jedni robią to tylko przez aplikacje na smartfonach, inni korzystają z opasek, które rozszerzają zakres funkcjonalny tych programów. To co jest w nich ważne (jak i w większości dzisiejszych urządzeń mobilnych) to wytrzymałość baterii. I na to postanowił zwrócić uwagę Microsoft wypuszczając drugą generację Microsoft Band.

Opasek na rynku jest wiele, są lepsze i gorsze, tańsze i droższe, nikt jednak chyba nie zaprzeczy, że ta giganta z Redmond należy do tych najbardziej eleganckich (przynajmniej na zdjęciu). Wizualnie, moim zdaniem, doskonale komponuje się w linię projektową HoloLens - ten sam połysk materiału, te same miękkie krzywizny obudowy. W każdym razie jak zapowiedział Microsoft, nowa wersja opaski ma ulepszony tryb GPS, dzięki czemu zużycie energii jest znacznie mniejsze. Pozwala to wydłużyć czas śledzenia opaski do czterech godzin. Zrealizowano to modyfikując tryb komunikacji opaski z sygnałem z satelity z monitorowania ruchu w czasie ciągłym na monitorowanie z przerwami. Pomimo okresowego podawanie naszej pozycji aplikacja Microsoftu z dość dużą dokładnością wskazuje nasze miejsce w świecie i przebytą trasę.
Nowa generacja opaski to jednak nie tylko usprawnienie zużycia energii. To również modyfikacja aplikacji. Za pomocą zakładki z wagą można śledzić jej zmianę i uzyskać przybliżoną wartość BMI. Jeśli będziemy regularnie aktualizować swoją wagę, możemy zobaczyć swoje postępy w zrzucaniu nadmiarów kilogramów, na wykresach 1 i 3 miesięcznych.
Cena Microsoft Band 2 to 249,99$. Nie mało, jak na taki gadżet.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube