Acer Aspire VX 15

Notebook dla graczy w przystępnej cenie

Więcej...

D-LINK DIR-895L/R AC5300

3-zakresowy router z futurstycznym wyglądem

Więcej...

ADATA SSD SD700

Kieszonkowy dysk SSD

Więcej...

AOC I2781FH

27-calowy monitor dla każdego

Więcej...

TP-LINK AV2000

2-gigabitowe adaptery sieciowe

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Hackaball - edukacyjna zabawka, która nauczy dzieci podstaw programowania

Hackball - duże zdjęcie

W dzisiejszych czasach dużą wagę przykłada się do edukacji dzieci. Bardzo wcześnie zaczynają one swoją przygodę z nowoczesnymi technologiami nierzadko prześcigając dorosłych w ich obsłudze. Młode umysły najlepiej i najszybciej chłoną wiedzę i to od nich w przyszłości zależeć będzie postęp. Nic więc dziwnego, że producenci przygotowują zabawki, które rozwijają ich umiejętności kreatywnego myślenia i jednocześnie uczą programowania.

Przykładem jest Hackball, piłka wyposażona w diody, którą można w prosty sposób zaprogramować. Piłkę wyposażono w czujnik ruchu, który reaguje na ruch w sześciu osiach. Maluchy podczas zabawy mogą zaprogramować zmianę kolorów w zależności od położenia. mogą się one zmieniać podczas rzutu lub trzymania w ręku. Według pomysłodawców dzieci będą mogły wymyślać własne gry, a jednocześnie uczyć się podstaw programowania.
Piłka składa się z silikonowej powłoki, wewnątrz której ukryto całą elektronikę. Odpowiednią twardość nadaje krzemowa tuleja. Programowanie Hackball-a odbywa się za pośrednictwem aplikacji dostępnych na iPhona i iPada. Polecenia są proste i przejrzyste, tak by dzieci bez problemów mogły zrealizować swoje zamierzenia. Można nawet budować instrukcje warunkowe.
O tym, że pomysł "chwycił", świadczy to, że pula piłek dostępnych w pre-orderze została już wyprzedana. Od marca można będzie kupić je w normalnej sprzedaży za 85 dolarów.

hackaball hands on gallery 4 1

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube