Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

2DS - duże zdjęcie

Wydawałoby się, że przenośne konsole przegrywają walkę o byt ze smartfonami i tabletami, które jako bardziej uniwersalne urządzenia oferują więcej możliwości zabawy. Jednak ci, którzy wieszczyli koniec handheldów, muszą jeszcze na to poczekać. Producenci przenośnych konsol nie poddają się i na różne sposoby zachęcają swoich fanów do kupna nowych egzemplarzy urządzeń do gier.

Przykładem jest Nintendo, które wciąż walczy o zwiększenie lub chociaż utrzymanie sprzedaży swoich małych przenośnych zabawek. Najnowszym pomysłem jest wprowadzenie limitowanej wersji nawiązującej kolorystyką do Pokemonów. Na japoński rynek wprowadzone zostaną cztery wersje kolorystyczne: czerwona, niebieska, zielona i żółta. W Europie ukazały się już dwie z nich (czerwona i niebieska) wraz z udostępnieniem ostatniego tytułu Pokemona. Japończycy jako pierwsi będą mogli cieszyć się pełnym kompletem czterech handheldów.
Czy nowa wersja konsoli pomoże Nintendo utrzymać się na rynku? Biorąc pod uwagę nie najlepsze jednak wyniki sprzedaży - w lutym 2014 roku po kilku miesiącach od wprowadzenia konsoli na rynek zarejestrowano sprzedaż 2.1 miliona sztuk, a brytyjskie sklepy w pierwszych tygodniach musiały ciąć cenę by sprzedać zamówione przez siebie egzemplarze - może być ciężko. Co prawda Japonia jest bastionem Nintendo i prawdopodobnie konsole zostaną dobrze przyjęte, jednak czy podreperują one na tyle finanse koncernu by ten mógł ogłosić sukces - nie wiadomo.
Niemniej jedno jest pewne, pod koniec lutego 2DS Pokemon wraz z grą trafią w ręce Japończyków.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube