ADATA P10500

Kieszonkowy power bank

Więcej...

Fritz!Box 4040

Sympatyczny router do domu

Więcej...

Rapoo V500S

Mechaniczna klawiatura dla graczy

Więcej...

Lenovo Star Wars Jedi Challenges

Rozszerzona rzeczywistość od Lenovo

Więcej...

ADATA P20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Diuna - duże zdjęcie

Naukowcy z Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu w Wielkiej Brytanii zrealizowali ciekawy pomysł, chociaż wcześniej przedstawiony przez Franka Herberta w Diunie. Opracowany przez nich system zasilania wykorzystuje "własne odpady płynne" do wytwarzania energii elektrycznej. Pachnie to trochę fremeńskim filtrfrakiem.

Różnica pomiędzy wizją Herberta a naukowcami z XXI wieku jest taka, że Fremeni przetwarzali wydalane przez siebie płyny na wodę zdatną do picia, podczas gdy Brytyjczycy generują z tych płynów energię elektryczną.

Brytyjczycy nie zaprojektowali fremeńskiego filtrfraka ani jego odpowiednika. Zaprojektowali za to skarpetki wyposażone w szereg silikonowych rurek i małych mikrobiologicznych ogniw paliwowych umieszczonych w okolicach kostek. Podczas spaceru uruchamiane są mechaniczne pompy, które mogą przepompować nawet 640 ml moczu wpychając go przez krzemowe rurki do kolonii bakterii, które przekształcają ciekłe substancje w ładunki elektryczne. Nie uzyskamy w ten sposób dużo energii, ale wystarczy by np. zasilić smartfona tak, by móc z niego wysłać SMS-a. W warunkach laboratoryjnych podczas testów zasilanym w ten sposób telefonem co dwie minuty wysyłano wiadomość " World's First Wearable MFC".
Na razie skarpetki nie trafią w ręce konsumentów. O ile dla Frmenenów nie było problem opróżnianie się w swoje ubranie, o tyle w naszej kulturze nie jest to normalne i dla większości może to być trudne do zaakceptowania. W każdym razie rozwiązano jeden z poważnych problemów, który wskazywano na początku - jak zasilić skarpetki własnym płynem ustrojowym. Teraz nie ma z tym problemu.
"Elektryczne skarpetki" mogą być wykorzystane na różnych polach - w wojsku, w medycynie... i wielu innych miejscach.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube