Acer Aspire VX 15

Notebook dla graczy w przystępnej cenie

Więcej...

D-LINK DIR-895L/R AC5300

3-zakresowy router z futurstycznym wyglądem

Więcej...

ADATA SSD SD700

Kieszonkowy dysk SSD

Więcej...

AOC I2781FH

27-calowy monitor dla każdego

Więcej...

TP-LINK AV2000

2-gigabitowe adaptery sieciowe

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

EA uruchamia dział eSports prowadzony przez Petera Moore'a

Screen z gry - duże zdjęcie

Electronic Arts, firma, która odpowiada za takie produkcje jak Star Wars: Battlefront, SimCity czy Battlefield powołała do życia dział sportowy prowadzony przez byłego dyrektora operacyjnego koncernu - Petera Moore'a.

Celem nowego działu jest rozwijanie i promowanie gier sportowych wydawanych przez EA, zwłaszcza takich tytułów, jak Battlefield, Madden NFL czy serii FIFA. E-Sportowcy z EA mają zająć się występami na żywo, transmisją i organizacją turniejów oraz wywiadami z gwiazdami sportu elektronicznego.
Zawodowe granie w gry komputerowe to niezły biznes, który pod kątem finansów może konkurować z największymi dyscyplinami. Wystarczy wspomnieć, że w 2015 roku zmagania sportowców w grach oglądało ok. 134 miliony widzów, generując organizatorom turniejów i innym firmom zaangażowanym w e-sport blisko 612 milionów dolarów przychodu. Na elektroniczną rozrywkę zwróciły uwagę również firmy, które do tej pory nie miały z nią do czynienia - Twitch, YouTube Gaming itp. - streamując sportowe zmagania.
Jak widać tort jest spory i każdy z niego chce dostać swój kawałek. Zwłaszcza, że z każdym rokiem ten tort robi się coraz większy.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube