CALMEAN Child Watch Touch

Zegarek, lokalizator i telefon w jednym

Więcej...

Mionix Avior 7000

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

Zotac ZBOX PI221 pico

Sticker z Windows 10 na pokładzie

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

Easars Sniper

Precyzyja snajpera w rękach graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Wirtualna rzeczywistość nauczy jak opatrywać rany

Wirtualna rana - duże zdjęcie

Bardzo często od tego, jak szybko i jak sprawnie ranny żołnierz zostanie opatrzony, zależy czy i kiedy wróci do zdrowia. Ciężko jednak przygotować lekarzy i sanitariuszy na opatrywanie ran, które powstają tylko na polach bitwy. Może im w tym jednak pomóc wirtualna rzeczywistość.

Dopóki lekarz nie zaangażuje się w ratowanie życia rannego w potyczce żołnierza, nie ma tak naprawdę pojęcia o tym, z czym będzie miał do czynienia. Rany otrzymane w wyniku postrzału, rykoszetu, trafienia odłamkiem czy wejścia na minę są jedyne w swoim rodzaju dlatego normalna praktyka i normalna nauka nie jest w stanie przygotować medyków na to, co czeka ich w czasie wojny. Dlatego opracowano system, który ma im pokazać wirtualne obrażenia i umożliwić naukę ich opatrywania. Naukowcy z UCLA jako pierwsi opracowali pierwszą symulację, która szczegółowo może pokazać medyko, czego mogą się spodziewać. A odpowiednia mieszkanka dynamiki płynów i budowy kości powoduje, że lekarze mogą dość szczegółowo zobaczyć, co może ich czekać. Generowane wirtualne obrazy są na tyle dokładne, że niektórzy mogą poczuć mdłości.
Na razie naukowcy przenieśli do wirtualnego świata tylko nogę, ale mają w planach przygotowanie wszystkich możliwych ran, które mogą odnieść żołnierze. Trwają też konsultacje z wojskiem, któremu naukowcy chcą przekazać efekty swojej pracy. Jednak bez względu na wynik konsultacji, opracowana metoda wirtualnej nauki może być przełomem w ogólnym podejściu do szkolenia.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube