Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Edimax AC 1200 EW-7822ULC

Adapter WiFI od Edimax

Więcej...

Air Live Smart Home Kit

Podstawa to dom pod kontrolą

Więcej...

Cooler Master Mastermouse Pro L

Tania mysz Pro

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Album, który poczeka 88 lat na publiczne odtworzenie

Skarbczyk - duże zdjęcie

Wu-Tang Clan to grupa hip-hopowców, która znalazła doskonały sposób na promocję swojego albumu, a jednocześnie zarobiła solidną kasę. Zespół w ciągu 9 lat nagrał 31 utworów, które umieścił na albumie Once Upon a Time in Shaolin. I sprzedał tylko jedną kopię - za bardzo wysoką cenę.

Album zakupił prywatny kolekcjoner, który zastrzegł sobie anonimowość. Tajemnicą okryto również kwotę, jaką zapłacono za płytę. Wiadomo natomiast, że umowę zawarto w maju, ale dopiero niedawno ją sfinalizowano. Zgodnie z umową właściciel będzie mógł słuchać muzyki, ale nie będzie miał prawa udostępniać jej publicznie przez kolejne 88 lat. Za to dostał swój album w specjalnym posrebrzanym skarbczyku. W środku oprócz płyty znajduje się 174-stronicowy rękopis wydrukowany na skórzanym pergaminie z tekstami, wykonawcami i historią każdego utworu. W komplecie ze skarbczykiem Wt-Tang Clan dorzucił głośniki PMC MB2-XBD (warte ok. 55 tysięcy dolarów).
Wszystkie kopie utworów, które znalazły się na płycie zostały usunięte z publicznej przestrzeni. Teoretycznie więc nikt nie ma kopii żadnego z utworów, które znalazły się na płycie. Co ciekawe, na Kickstarterze założono projekt, w ramach którego planowano uzbierać kwotę, która pozwoliłaby na wykupienie albumu i umieszczenie go w sieci, tak by każdy mógł go sobie posłuchać. Jak widać, nie udało się.
Wu-Tang Clan twierdzi, że jest nowy, innowacyjny sposób dbania o własność intelektualną. Członkowie zespołu wierzą, że ich pomysł pobudzi kreatywność innych, zainspiruje do debaty (jakbym słyszał polityków) i nowych sposobów widzenia kreatywności. Jakby nie patrzeć, dzięki tej kreatywności zespół zarobił ładne miliony. Ale pomysł zablokowania publicznego odtwarzania na 88 lat jest naprawdę ciekawy.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube