Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Robot uczy robota

Robot - duże zdjęcie

Nawet w przypadku robotów, praktyka czyni mistrza. Ta idea przyświecała naukowcom z Brown University, którzy postanowili opracować rozwiązanie, które pozwoli robotom uczyć inne roboty.

Stefanie Tellex, adiunkt na wspomnianym uniwersytecie, opracowała program nauki robota przemysłowego Baxter - automatu podobnego do człowieka, wyposażonego w dwa ramiona - do przenoszenia przedmiotów. Robot, wykorzystując kamery i czujniki podczerwieni bada obiekt, który ma przenieść, a następnie znajduje optymalne położenie chwytaka, tak by bezpiecznie chwycić przedmiot i nie upuścić w czasie transportu. Opracowany przez niego sposób przenoszenia przedmiotu jest kodowany i wysyłany do innych robotów, które moga mieć takie samo zadanie do wykonania.
Według MIT's Technology Review, robot wykorzystujący metodę nauki Tellex, podniósł obiektów 75% "bardziej wiarygodnie", niż przy użyciu oprogramowania wstępnie załadowanego do jego pamięci, opracowanego przez specjalistę do programowania robotów.
Dzięki tej metodzie firmy mogą szybciej przysposabiać roboty do pracy na linii produkcyjnej lub w magazynach. Wystarczy, że jednemu z nich postawi się zadanie opracowania nowego ruchu, by po pewnym czasie pozostałe roboty miały w swojej pamięci idealne (lub optymalne) rozwiązanie tego problemu. To oczywiście wpłynie na zmniejszenie kosztów produkcji, które... być może przełożą się na naszą zawartość portfela.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube