Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Brytyjczycy zarabiają więcej na winylu niż YouTubie

Złota płyta - duze zdjęcie

YouTube stał się niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o udostępnianie filmów. Od niedawna oglądanie niektórych kanałów jest płatne, ale już wcześniej za oglądanie najnowszych teledysków trzeba było płacić. Rzecz w tym, że artyści więcej zarabiają na sprzedaży tradycyjnych płyt niż na płatnym publikowaniu swoich materiałów na platformie YouTube'a. I to im się nie podoba.

Geoff Taylor, szef brytyjskiego stowarzyszenia muzycznego na konferencji Przyszłość Muzyki stwierdził, że odsłony na YouTube nie przekładają się na zyski dla brytyjskich muzyków. W 2014 roku zarejestrowano 14 miliardów odsłon, tymczasem w roku 2013 artyści sprzedali tyle tradycyjnych płyt że zarobili na tym 12.1 miliona funtów (ok. 18.4 miliona dolarów), co stanowi rekord od 1994 roku. Według Taylora przychody z 2013 roku były więcej warte niż odsłony z 2014 roku. W 2014 roku sprzedano 1.3 miliona płyt winylowych, tu jednak już Taylor nie przedstawił kwoty przychodu. Nie podał również przychodu z publikacji materiałów muzycznych na YT.
W odpowiedzi na uwagi szefa brytyjskiego BPI, rzecznik YouTube zauważył, że teledyski publikowane na YT mogą być oglądane przez ponad miliard ludzi z ponad 80 krajów. Do tej pory firma wypłaciła firmom z branży muzycznej ponad 3 miliardy dolarów, a liczba ta rośnie z roku na rok. Duże nadzieje są też wiązane z uruchomioną niedawno w USA usługą YouTube Music, która powiązana jest z płatnym YouTube Red (9.99$ miesięcznej subskrypcji).
Tymczasem Taylorowi nie podoba się również obecne prawo, które niedostatecznie chroni prawa twórców już po opublikowaniu materiałów w sieci. Obecne prawo zwalnia platformy, takie jak YouTube czy SoundCloud z odpowiedzialności za przesyłanie i udostępnianie materiałów muzycznych i filmowych dalej. Według niego, niektóre usługi cyfrowe świadomie chowają się "za bezpiecznymi portami" by nie ponosić opłat licencyjnych lub by po prostu płacić mniej.
Taylor w swojej wypowiedzi podkreślał, że jest zwolennikiem wolnego przesyłania muzyki za wpływy z reklam, jak np. w usłudze Spotify, ale nie podoba mu się, że pieniądze z tych reklam, które wracają do przemysłu muzycznego nie rosną w takim tempie jak odsłony.
Nie jest to pierwszy głos, który mówi, że wpływy z internetowej publikacji materiałów muzycznych są niezadowalające. Z drugiej stron muzycy rzadko kiedy są zadowoleni.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube