Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Ora-x - duże zdjęcie

Okulary Google to gadżet, który natchnął wielu projektantów do konstruowania inteligentnych akcesoriów w rodzaju smartwatchy czy smartbandów i chociaż projekt nie wypalił, to pozostawił po sobie ciekawą spuściznę. Oczywiście wzorem Google inne firmy postanowiły również zaproponować użytkownikom swoje inteligentne okulary. I one również mają nadzieję na to, że takie szkiełka przyjmą się na rynku. Jedną z tych firm jest Optivent.

Ora-X to projekt, który firma przedstawiła w styczniu na targach CES. Wtedy była to tylko koncepcja, natomiast dziś jest to już pełnoprawny projekt, który ma swoją kampanię na Indiegogo. Firma poszukuje sponsorów, którzy wyłożą 150 tysięcy na uruchomienie produkcji. Urządzenie pracuje pod kontrolą Androida 4.4 i może zarówno uruchamiać aplikacje, jak i strumieniować multimedia korzystając z łącza Bluetooth. Sterowanie realizowane jest przez panel dotykowy umieszczony na słuchawkach... A! Nie powiedziałem, że okulary zostały osadzone na słuchawkach nausznych. Oczywiście nie byle jakich słuchawkach, bo nie każde pozwalają na sterowanie ekranem Androida wyświetlanym na okularach. Słuchawki domyślnie są przystosowane dla osób praworęcznych, ale mogą również być przystosowane w prosty sposób dla osób leworęcznych. Kolorowy ekran oferuje pole widzenia w kącie 22 stopni co odpowiada patrzeniu na 70-calowy ekran z odległości 4.5 metra.
Optivent zaprezentował już prototyp urządzenia podczas konferencji w San Francisco. Co prawda jeszcze brakuje trochę do doskonałości, funkcjonalność też jest ograniczona, ale ogólnie projekt prezentuje się dobrze. Co ciekawe słuchawki mogą działać niezależnie od innych akcesoriów, krótko mówiąc możemy spokojnie słuchać muzyki. Oczywiście developerzy będą mogli korzystać z udostępnionego przez producentów API.
Jak dla mnie projekt zapowiada się ciekawie. I inni też chyba tak myślą, bo firma zebrała już prawie 20 tysięcy dolarów z zaplanowanych 150 tysięcy, a ma przed sobą jeszcze 35 dni kampanii crowfundingowej.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube