Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

PS Vita ukazała się na rynku w 2012 roku. Zastąpiła ona PlayStation Portable, która po kilka latach obecności na rynku, doczekała się zasłużonego "odpoczynku". Tymczasem ostatnia, odświeżona wersja PS Vita ukazała się w 2013. I to była chyba ostatnia wersja tej przenośnej konsoli do gier.

Podczas sesji Q&A w EGX 2015 roku, prezes SCE Worldwide Studios, Shuhei Yoishida powiedział, że w najbliższym czasie firma nie planuje wprowadzania nowej wersji konsoli na rynek. Prawdopodobnie wiąże się to z dużą popularnością gier mobilnych, które są dostępne na smartfony i tablety. To z kolei powoduje, że sytuacja przenośnych konsol, nie wygląda korzystnie.
Yoshida w swoje wypowiedzi zauważył, że ludzie mają telefony komórkowe, które umożliwiają pobranie darmowych gier. Przyznał, że sam czasem ściąga takie gry, które wg niego czerpią z dobrych wzorów, a po dodaniu fizycznych kontrolerów dostarczają całkiem nowej rozrywki.
Większość analityków (ja nie jestem analitykiem, ale zgadzam się z nimi) uważa, że rosnąca liczba smartfonów, ich możliwości i pojawiające się na nie gry, spowoduje, że zainteresowanie na konsole przenośne z roku na rok będzie spadać. Czy oznacza to koniec takich urządzeń? Być może ewoluują one w coś nowego, ale raczej nie powinniśmy się spodziewać, że nowa PS Vita będzie tym samym, odświeżonym urządzeniem co dzisiejsza. Będzie musiała zaoferować coś, czego nie mogą dostarczyć smartfony. A to nie będzie proste.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube