Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Philips 278E8QJAB/00

Krzywy ekran ma swoje plusy

Więcej...

Cooler Master MasterMouse S

Prosta mysz dla graczy

Więcej...

Genesis Radon 600 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z dźwiękiem 7,1

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Cena detaliczna komputerów współpracujących z Oculus Rift jest już znana

Już niedługo pierwsze okulary do wirtualnej rzeczywistości trafią na rynek detaliczny. Wiele osób zastanawiało się jak mocne będą musiały być komputery, które obsłużą programy do wirtualnej rzeczywistości. Dziś wiadomo, ile będą kosztować.

Do tej pory w sieci krążyła informacja, że za komputer zdolny do obsługi Oculus Rift trzeba będzie zapłacić ok 1.500$. To oczywiście trochę drogo, ale z drugiej strony wirtualna rzeczywistość to już nie byle co.
Podczas konferencji, na której przedstawiono Oculus Connect, okazało się, że jest już kilku producentów, którzy mają już dla Oculusa gotowe komputery. Każdy z nich może bez problemów obsłużyć zestaw Oculus Rift. I uwaga! Cena każdego nich jest poniżej 1.000$. Przyznam, że spodziewałem się znacznie większej kwoty. Taka cena może oznaczać, że Oculus Rift nie ma wielkich wymagań, dzięki czemu faktycznie może być w zasięgu każdego.
Do tej pory produkcję komputerów "Oculus Ready" potwierdziły takie firmy jak" Asus, Dell i Alienware. Przedstawiciele tych firm przyznali, że okulary VR nie mają wielkich wymagań. Ponieważ w 2016 roku do kin mają trafić pierwsze egzemplarze konsumenckich wersji Oculus Rift, jest szansa, że już w przyszłym roku można będzie skompletować swój własny zestaw.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube