Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Dzieciaki bardziej wolą do zabawy urządzenia mobilne niż konsole

W czasach, gdy my byliśmy dziećmi, wybór elektronicznych zabawek był zdecydowanie mniejszy. Automaty do gier, Game Boy-e... w tamtych czasach nikt nie marzył o telefonie i spędzaniu z nim kilku godzin w grze. Dziś, wg raportu NPD "Kids and Gaming 2015". Większość dzieci wybiera do zabawy urządzenia mobilne.

Dzisiejsze telefony są bardziej rozbudowane od tego co mieliśmy 10-15 lat temu. Umożliwiają dostęp do Internetu, mają kolorowe ekrany, szybsze procesory, większą pamięć, a tym samym pozwalają na więcej. Możemy słuchać muzyki, oglądać filmy i oczywiście grać. Przeprowadzone badania pokazały, że 63% dzieci woli grać na smartfonach, podczas gdy "tylko" 45% korzysta w tym celu z komputera. Do zabawy z konsolą "przyznało się" 60% badanych dzieci.
Do tej pory to komputery i konsole były dominującymi narzędziami rozrywki. Przykładowo, w 2013 roku 67% dzieci grało na komputerach i tyle samo na konsolach. Gwałtowny spadek tych liczb pokazuje, jak zmienia się rynek gier, i w która stronę powinni zmierzać developerzy przygotowujący gry dla dzieci i młodzieży (2-17 lat).
Według analityków NPD, zachodzące zmiany wynikają z faktu, zmiany zachować rodziców, którzy na urządzenia mobilne przenieśli zadania, które kiedyś były zarezerwowane dla komputerów.

Ja, jako "człowiek starej daty" zostaję jednak przy komputerze.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube