Goclever Sound Club Rugged Mini

Głośnik na majówkę

Więcej...

Somic VRH 360

Słuchawki do gier VR

Więcej...

Elegancki dysk SSD

ADATA SE730 250GB

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

ADATA SC660H 256GB

Dysk SSD "do normalnej" pracy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Nowy, bardziej realistyczny symulator VR

Każdy z graczy wie, że prawdziwe doznania z zabawy czerpie się wszystkimi zmysłami, a nie tylko wzrokiem. Między innymi dlatego powstały fotele symulujące siedzenia kierowców dedykowany do takich gier jak chociażby Need for Speed. Wiedzą o tym również producenci urządzeń VR i prześcigają się na różne sposoby, by oprócz wrażeń wzrokowych pobudzić również inne zmysły. Najnowszym pomysłem jest Cable Robot Simulator.

Różne firmy próbowały już krzeseł, różnego rodzaju przęseł, ale Cable Robot Simulator bije wszystkich na głowę. Przynajmniej na razie. Pomysł narodził się w  Max Planck Institute for Biological Cybernetics, i jak nietrudno się domyślić szybko go zrealizowano. Projekt opiera się na budowie specjalnej klatki z włókna węglowego, która jest zawieszona w powietrzu i wprawiana w ruch przez osiem stalowych lin. Dzięki temu klatka może się przechylać nawet z przyspieszeniem 1.5g. Osoba (lub osoby) umieszczone w środku są oczywiście wyposażone w zestaw VR.

Pomysłodawcy zaprezentowali swoje rozwiązanie w kilku podstawowych symulacjach lotu i wyścigów, ale wyobraźcie sobie, co można osiągnąc w takich grach jak Godfight, Star Wars: Battlefront czy F-Zero GX. Na razie dostępny jest tylko prototyp, który ciężko wykorzystać w domu, ale... jak ktoś jest zdesperowany może go sobie kupić.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube