Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Pracy przy śmieciach nikt nie lubi. Wczesne wstawanie, monotonia, brud i nieprzyjemny zapach... Jakby nie zachwalać, praca ta nie kojarzy się z "pracą marzeń". Nic więc dziwnego, że o pracowników nie jest łatwo. Dlatego Volvo wspólnie z trzema uniwersytetami i firmą zarządzającą gospodarką odpadami.

W projekcie udział biorą szwedzkie Mälardalens Uniwersytet, który zaprojektuje robota i Chalmers University, która będzie odpowiadać za oprogramowanie a systemy sterowania, interfejsy komunikacyjne zostaną zaprojektowane przez Pennsylvania State University. Do tego zespołu dołączyła firma Renova, która wspólnie z uczelniami i Volvo zaprojektuje robota ROAR (Robot-based Autonomous Refuse handling). Zadaniem robota będzie odebrać śmieci i załadować je do śmieciarki. Oczywiście pracę robota nadzorować będzie człowiek, ale to robot będzie odpowiadał za przenoszenie i przerzucanie odpadków.
Pierwsze testy mają wystartować w czerwcu 2016 roku, ale zanim roboty staną się bardziej zauważalne minie trochę czasu. Przedstawiona grafika również może odbiegać od docelowego wyglądu robota. Raczej jednak nie powinniśmy się spodziewać, że będzie on wyglądał jak znany chyba wszystkim robocik Wall-e.

Wall e jpg

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube