Tracer Torn

Bojowa mysz w natarciu

Więcej...

Lenovo Yoga 920-13IKB Glass

Uniwersalizm pełną gębą

Więcej...

Lioncast LX20

Proste ale dobre słuchawki dla graczy

Więcej...

A4TECH Bloody B180 RGB

Klawiatura z szeroką gamą podświetleń

Więcej...

Sennheiser GSP 500

Sennheiser to również słuchawki dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Jak wynika z danych Gemiusa w styczniu 2019 roku niemal 16 proc. komputerów używanych w Polsce działało z systemem Windows 7, zaś  Windows 10 oraz Windows 8.1 miały po 20 proc. udziału
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

HoloLens dopiero za pięć lat

Kiedy na początku roku Microsoft poinformował o rozpoczęciu prac nad HoloLens, było wiadomo że potraktuje temat inaczej niż Facebook, HTC, Samsung czy Sony. Microsoft pokazał, że wg niego, rozszerzona rzeczywistość to przyszłość. Dlatego też podchodzą do tego bardziej technologicznie, niż ma to miejsce w przypadku wielu rozwiązań rzeczywistości wirtualne (tu uwaga: nie mieszajcie rzeczywistości wirtualnej z rozszerzoną rzeczywistością - to dwie różne rzeczy), które powoli trafiają na rynek.

Oczywiście wiele osób zaczęło się zastanawiać, kiedy HoloLens trafi na rynek. Niestety, nie będzie to szybko. Podczas konferencji Saleforce Dreamfoce, CEO Microsoftu Satya Nadella przedstawił plany koncernu w tym zakresie. Wynika z nich, że dopiero za ok. pięć lat HoloLens można będzie kupić w sklepach. Zdecydowanie wcześniej produkt otrzymają developerzy. Pierwsze wersje tego urządzenia powinny trafić do nich w przyszłym roku. Miejmy nadzieję, że ten projekt pójdzie inną drogą niż Google Glass, który też na początku trafił do developerów i tam już niestety pozostał.
Jest też niebezpieczeństwo, że wspomniane wcześniej firmy, które pracują nad wirtualną rzeczywistością, na tyle opanują rynek przed 2020 rokiem, że nikt nie będzie chciał się już bawić rozszerzoną rzeczywistością.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube