IRISNotes Air 3

Długopis cyfrowy ułatwia życie

Więcej...

Logitech K400 Plus TV

Klawiatura do telewizora...

Więcej...

TP-LINK Archer C5400

Router jak Stonehenge

Więcej...

Natec Turbot

Klawiatura dedykowana Smart TV

Więcej...

Lioncast LK300 RGB

Mechaniczna klawiatura z pełnym podświetleniem

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Australia ma już pierwsze centrum gier w wirtualnej rzeczywistości

Ideą wirtualnej rzeczywistości jest umieszczenie operatora w środowisku maksymalnie zbliżonym do rzeczywistego. W przypadku gier dostarcza to niezapomnianych wrażeń i solidnie podnosi poziom adrenaliny. Pomimo tego, że w rzeczywistości siedzimy na kanapie. Australijczycy mogą teraz współdzielić wrażenia i przeżywać przygody w wirtualnych światach wspólnie z przyjaciółmi. Otwarto tam pierwsze centrum gier - Zero Latency.

Centrum to tak naprawdę ogromny magazyn o powierzchni 4.300 stóp kwadratowych (czyli ok 400 metrów kwadratowych), które wyposażone w 129 kamer PlayStation Eye. Gracze wyposażenie w zestawy Oculus Rift DK2, plecak zawierający komputer Alienware Alpha i odpowiednie zasilanie zostanie "podłączony" do kilku z zainstalowanych kamer. Uczestnicy zabawy będą mogli swobodnie poruszać się po magazynie wczuwając się w rolę bohatera gry z gatunku FPS. Jak sama nazwa wskazuje, hala jest przygotowana do tworzenia zerowej latencji doświadczenia, czyli to co gracze widzą w wirtualnej rzeczywistości jest dopasowane do rzeczywistego otoczenia (widzisz schody w grze i faktycznie możesz się wspiąć po prawdziwych schodach).
W pierwszym tygodniu po uruchomieniu centrum, do zabawy zgłosiły się setki amatorów wirtualnej rozrywki. Za godzinę zabawy trzeba zapłacić 88 dolarów. W całym magazynie może się jednocześnie bawić 4-6 graczy.
Przypomnę, że podobny obiekt - Void - budowany jest w Salt Lake City. Jego uruchomienie planowane jest na przyszły rok.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube