Acer Aspire VX 15

Notebook dla graczy w przystępnej cenie

Więcej...

D-LINK DIR-895L/R AC5300

3-zakresowy router z futurstycznym wyglądem

Więcej...

ADATA SSD SD700

Kieszonkowy dysk SSD

Więcej...

AOC I2781FH

27-calowy monitor dla każdego

Więcej...

TP-LINK AV2000

2-gigabitowe adaptery sieciowe

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Microsoft zaprzągł graczy do pracy nad nowym kontrolerem dla Xbox One

Posiadacze konsoli Xbox One wiedzą, że Microsoft pracuje nad nowym kontrolerem, który ma powalić na kolana konkurencję (nikt nie pokazuje palcem na Sony, ale wiadomo, że to chodzi o kontroler PS4). Mądre głowy z Redmond postanowiły wykorzystać do tego celu samych graczy. I mądrze zrobiły.

Elite, nowy pad przygotowywany przez inżynierów z Microsoftu "odwiedził" kilku graczy, którzy jako testerzy mieli okazję zapoznać się z jego funkcjonalnością. Przekazali też swoje uwagi zespołowi projektowemu, któremu szefuje David Prien. To dzięki tym graczom, modułowy kontroler może być jeszcze lepszy i jeszcze bardziej "user friendly".
Co ciekawe, Microsoft podczas testów kontrolera nie postawił tylko na tzw. graczy pro. W swoje ręce dostali kontroler również Ci użytkownicy, którzy grają w gry okazyjnie lub nie na tyle intensywnie, by nazywać ich Pro. Ideą tego pomysłu było to, by uwagi i pomysły na nowe funkcje przekazały osoby, które patrzą na kontroler przez inny pryzmat niż gracze, którzy skupiają się na zdobywaniu kolejnych osiągnięć w grze. W rezultacie powstała lista ponad 100 różnych funkcji, które jak nie trudno się domyślić zostały poddane selekcji. Nie każdy z nich został zaimplementowany w kontrolerze, ale niektóre i owszem.
Mam wrażenie, że jest to jeden z lepszych pomysłów Microsoftu w ostatnim czasie. Czyżby zmienił on politykę i zaczął bardziej zwracać uwagę na to co mówią użytkownicy jego systemów urządzeń?

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube