Lenovo ThinkPad T480S

Mały komputer biznesowy

Więcej...

Goclever Sound Tube Rocket

Rakietowy głośnik

Więcej...

Sennheiser GSP 600

Gamingowe słuchawki dla wymagających

Więcej...

Natec Firefly Pro

Lampka inna niż reszta

Więcej...

Sennheiser Momentum Free In-Ear Wireless

Świetne, rewelacyjne, niesamowite

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Zestaw do zapachowy do VR

Wczoraj pisałem o rękawicach, które mogą rozszerzyć nasze doznania podczas eksploracji wirtualnej rzeczywistości, a dziś mogę Wam dodać kolejny zmysł, który będzie pobudzany w VR. Chodzi o zapach i moduł FeelReal, który można zintegrować ze swoim system VR.

Dla graczy to już niemała gratka - zobaczyć, dotknąć, a teraz również poczuć (np. dym) w czasie gry. Urządzenie ma wbudowane dwa wentylatory, które mogą wdmuchiwać ciepłe i zimne powietrze, a odpowiednie zbiorniki z wodą i zapachami będą generować zapachy i wrażenia dotykowe, które pobudzą nasze zmysły dodając realizmu do zabawy. Wyobraźcie sobie sytuację gdy w wirtualnym świecie przechodzicie obok morza i czujecie na twarzy powiew wilgotnej, morskiej bryzy. Albo przechodzicie obok płonącego budynku i czujecie ciepło i spaleniznę...

Na razie pomysł debiutuje na Kickstarterze, i chociaż nie uzyskał jeszcze pożądanej kwoty, to jednak pomysłodawcy mają nadzieję zebrać zakładane 50 tysięcy na uruchomienie produkcji. Oczywiście każdy sponsor będzie odpowiednio nagrodzony, a kto nie może się doczekać produkcji - za minimum 500 dolarów może zdobyć jeden z pierwszych prototypów urządzenia lub komplet dwóch ze stacjami dokującymi, grami 3D itp.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube