foto1
Kolejna recenzja - Mio C560
foto1
Kolejna recenzja - Mio C560
foto1
Kolejna recenzja - Mio C560
foto1
Kolejna recenzja - Mio C560
foto1
Kolejna recenzja - Mio C560
e-mail: blogotech@blogotech.eu
Phone: +48


Kamera Havit HD Pro Webcam

Prosta kamera przydatna w czasie lekcji online.

Więcej

Monitor Acer Nitro

Monitor dla graczy z mocno intensywnymi kolorami.

Więcej

Zestaw NATEC Hi, I’m Octopus!

Klawiatura i mysz o wdzięcznej nazwie i solidnym wykonaniu.

Więcej

Genesis Helium 300 BT

Klimatyczne głośniki z podświetleniem RGB.

Więcej

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Jesteście gotowi na to, by maszyna przekazywała Wam emocje? To jest juz możliwe dzięki naukowcom z Uniwersytetu w Sussex. Mądre głowy odkryły, że na dłoniach można zidentyfikować obszary, które stymulują pewne emocje. Wystarczy je pobudzić np. powietrzem, byśmy odpowiednio się poczuli. 

Naukowcy przeprowadzili badania na kilku grupach, które poddano różnym formom stymulacji. Ta, która była pobudzana poprzez dotyk zarejestrowała znacznie większe emocje niż tak, którą poddano stymulacji obrazami. Dr. Marianna Obrist, wykładowca na Wydziale Informatyki zorientowała się, że stymulowanie różnych miejsc powoduje wzbudzenie różnych emocji: gorące podmuchy powietrza w okolicy kciuka, palca wskazującego i środkowej części dłoni generują pozytywne emocje, podczas gdy powolne i umiarkowane pobudzenie zewnętrznej części dłoni i obszarów wokół małego palca może u nas wywołać smutek.
Badania okazały się na tyle rokujące, że European Research Council przyznała Dr. Obrist grant w wysokości miliona funtów. Dzięki tym pieniądzom naukowcy będą mogli przez pięć lat prowadzić dalsze badania. Planują poszukać miejsc, które odpowiadają za pobudzanie wrażeń smakowych i zapachowych. Według dr. Obrist może to w efekcie doprowadzić do zrealizowania wieloaspektowych doświadczeń multimedialnych, takie jak np. telewizja 9D. Również gracze komputerowi mogą skorzystać na badaniach prowadzonych przez naukowców.

Znajdziesz mnie:

Subscribe on YouTube