Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Drukarki 3D okazały się prawdziwym przełomem w produkcji różnego rodzaju podzespołów. Co prawda nie mamy co liczyć na to, że dzięki nim wyprodukujemy procesory, ale silniki rakietowe - czemu nie?

Okazuje się, że prace nad silnikiem, który mógłby być montowany w satelitach, a który byłby wykonany przy pomocy drukarki 3D są już bardzo zaawansowane. Prace badawcze prowadzi firma Rocket Lab, która jest finansowana przez koncern Lockheed Martin. Firmy zaprezentowały swój dorobek w postaci silnika Rutherford, który nie dość że składa się z części wydrukowanych na drukarce 3D, to jeszcze zasilany jest baterią, a nie paliwem stałym. Jest to niemały przełom w produkcji silników rakietowych. Dzięki wykorzystaniu baterii, konstruktorzy mogą wyeliminować wszystkie rury i pompy potrzebne do pompowania płynnego źródła zasilania.
Najważniejsze jednak, że taki silniki można "wyprodukować" w trzy dni. Co prawda trzeba mieć odpowiednie stopy i specjalną drukarkę 3D zdolną łączyć materiały na poziomie elektronów, ale warto. Normalny proces produkcyjny zająłby co najmniej miesiąc. Dzięki nowemu silnikowi satelity będą lżejsze i tańsze.
Jednak to nie Rocket Labs jest prekursorem jeśli chodzi o wykorzystanie silników elektrycznych w satelitach. Sonda The Dawn (Świt) napędzana takim silnikiem jest już w drodze do proto-planety Ceres, a NASA opracowuje silnik jonowy nowej generacji, w który mają być wyposażone przyszłe satelity wysyłane na asteroidy.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube