Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

Leap Motion i Razer razem - gracze oszaleją z radości

Razer to kolejny producent, który dołączył do grona firm, które oferują zestawy do wirtualnej rzeczywistości. Ponieważ jednak jest to firma działająca w branży gamingowej, możemy się spodziewać, że OSVR Razera będzie spełniało oczekiwania graczy.

Zestaw Razer-a wychodzi trochę dalej niż urządzenia innych producentów. Przede wszystkim będzie wykorzystywał rozwiązanie zaprezentowane przez Leap Motion kilka miesięcy temu. Pozwala ono na sprawne manipulowanie wirtualnymi obiektami, dzięki czemu fizyczny kontroler zostanie zastąpiony ruchami dłoni w cyfrowym świecie. Obie firmy nawiązały na tyle bliską współpracę, że kupując OSVR, będziemy mieli Leap Motion zintegrowane w zestawie. Ułatwi to życie developerom, którzy w tym momencie będą mogli skupić się na programowaniu jednej platformy, a nie osobno okularów i Leap Motion, jak to jest w przypadku np. Oculus Rift, z którym czujnik również współpracuje.
Fizycznie OSVR nie różni się za bardzo od tego co oferują inne firmy: Oculus Rift, Samsung, Google itp. Wygląda to jak wielki okular z zasłonięta szybką, zresztą możecie to podziwiać na powyższym zdjęciu.
Tymczasem przedstawiciel Leap Motion zapowiedział, że firma pracuje nad umieszczeniem jeszcze większej liczby czujników w nowych modelach zestawów VR. Według Michaela Buckwalda - CEO i współzałożyciela firmy - ludzie używający zestawów VR, chcą również wyciągać ręce i dotykać cyfrowego otoczenia. Według niego, jest to najbardziej naturalny i intuicyjny sposób w jaki poznajemy czy odbieramy nasz świat.
Pierwsze zestawy OSVR mają trafić do użytkowników w maju tego roku. Już teraz można kupić swój zestaw w pre-orderze. Ja jednak poczekam na pełny holodeck, który już dawno pokazano w Star Trek-u.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube