ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Nie każdy egzoszkielet wymaga silnika do wzmocnienia siły

Egzoszkielety coraz częściej pojawiają się w praktycznych zastosowaniach i coraz więcej się o nich pisze. Również u siebie zamieszczałem już różne informacje m.in o robotnikach stoczniowych, którzy dzięki odpowiedniej uprzęży podnoszą elementy, których normalnie nie podnieśliby czy o ubranku, które pozwala przenieść zarówno jajko, jak i wielokilogramowe przedmioty. Jednak nie każdy egzoszkielet wymaga serwomotorów, które uruchomią ramiona podnoszące ciężkie ładunki.

Naukowcy z Hiroshima University i Georgia Tech badali relacje między mięśniami i nerwami i znaleźli ciekawą zależność. Otóż mięśnie podnoszące ciężar słabiej reagują na impulsy ruchowe - gorzej wyczuwają ruch. Przygotowane przez naukowców "ubranko" bierze pod uwagę tę cechę, przez co zmniejsza obciążenie mięśni górnej części ciała i poprawia koordynację ramienia.
Pomysł nie jest nowy, takie ramiona przygotowali już naukowcy zatrudnieni przez amerykańską agencję DARPA. Plusem naukowców są modele komputerowe, które stworzyli na potrzeby swojego projektu. Obliczają one maksymalne zakresy niestandardowych ruchów, przy których pacjenci mogą wyczuć siłę nośną. Korzystając z zebranych informacji zbudowali ubranie ze zwykłych elastycznych tkanin, które zmniejszają obciążenie z mięśni, które biorą udział w podnoszeniu.
Takie uprzęże mogą pomóc osobom starszym, chorym lub pracującym w ekstremalnych warunkach. Problem w tym, że by wykorzystywało ona w sposób optymalny mięśnie osoby korzystającej z uprzęży, musi ona być wykonana indywidualnie dla konkretnej osoby.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube